Inkubator Polskości jako
centrum
promowania
kultury
oraz nowoczesnego systemu edukacji patriotycznej.
Jednym z głównych celów Inkubatora Polskości jest medialne wsparcie regionalnych organizacji patriotycznych w zakresie promowania podejmowanych przez nie inicjatyw kulturalnych i edukacyjnych. Nasze doświadczenia pokazują, że projekty patriotyczne cieszą się dużą popularnością wśród lokalnych społeczności, pomimo tego tradycyjnie funkcjonujące media nie są zainteresowanie ich promowaniem.
Z tego powodu każda organizacja objęta wsparciem Inkubatora będzie mogła skorzystać z doradztwa medialnego w oparciu o wielokanałowość przekazu. Naszą siłą jest umiejętność budowania strategii komunikacji zarówno w mediach tradycyjnych, jak i w Internecie. Głęboko wierzymy w to, że aktywna i skuteczna promocja działań patriotycznych przyczyni się do budowania postaw propolskich, upowszechniania polskiego dorobku kulturowego i tworzenia nowoczesnego, dostępnego dla zróżnicowanego grona odbiorców systemu edukacji patriotycznej, wykorzystującego metody edukacji pozaformalnej.
Wartości, którymi kierujemy się tworząc media:
Człowiek w centrum wydarzeń.
Najlepsze historie opowiada się o ludziach i ich dokonaniach. Każdą prowadzoną kampanię skupiamy na osobistościach, które stają się nośnikami wartości. To buduje zaangażowanie odbiorcy w opowiedzianą historię.
Lokalność i obecność.
Wierzymy w to, że wiarygodność mediów buduje się od przekazu z najbliższego otoczenia. Historia, którą chcemy opowiedzieć, dzieje się na naszej ulicy, osiedlu, w naszej gminie. Obecność na miejscu wydarzeń jest kluczem do rzetelności przekazu.
Prawdziwość przekazu.
To, co nas interesuje, to prawda. Nie tworzymy treści uzależnionych od politycznej poprawności, opowiadamy historie takimi, jakimi są naprawdę.
Korzystanie z nowoczesnych technologii.
Tylko podążanie za najnowszymi trendami gwarantuje utrzymanie zaangażowania odbiorcy. Tylko odbiorca zaangażowany będzie prawdziwym ambasadorem usłyszanej historii.
Co oferujemy:
Tworzenie kompleksowych kampanii promocyjnych i strategii marketingowych.
Każda historia wymaga przygotowania planu, który pozwoli ją dobrze opowiedzieć. Proces tworzenia kampanii obejmuje następujące etapy:
-
- Ustalenie komunikatu, myśli przewodniej kampanii.
- Określenie grupy docelowej.
- Wybór kanałów i sposobów komunikacji.
- Stworzenie wizualnej strony kampanii.
- Określenie celów i rezultatów kampanii.
- Ustalenie sposobów monitorowania założonych wskaźników.
- Ustalenie komunikatu, myśli przewodniej kampanii.
- Określenie grupy docelowej.
- Wybór kanałów i sposobów komunikacji.
- Stworzenie wizualnej strony kampanii.
- Określenie celów i rezultatów kampanii.
- Ustalenie sposobów monitorowania założonych wskaźników.